Fars dag – Bog & idé
Bog & idé skulle have udviklet et nyt design til deres Fars dags kampagne, som skulle køre massivt i butikken som POS materiale og som grafik på nettet, hvor flere medier kom i spil. Der blev bl.a. lavet en all-over annonce til hele DBA.dk (scroll ned og se foto herunder).
Opgaven lød på at gøre det lækkert, maskulint, og samtidig så det rørte følelserne. Jeg valgte at bruge guldbaggrund, holde teksten i sort, og bruge statuetten med teksten "Verdens sejeste far" til at røre følelserne.
Kunde:
Bog & idé
Opgaven:
AD'er, grafiker
Produkter
Layout
Opsætning
POS til tryk
Grafik til nettet
Plakater 70 x 100 cm
Rondeller/Uro'er Ø30 cm - til ophæng i loftet
A3 og A4 prisskilte til print selv
A4 skilte til skilteholder
Annonceskabeloner til aviserne
Grafik til nettet i forskellige pixels størrelser
Diverse grafik til FaceBook
Helsides grafik til DBA.dk som nævnt i indledningen
BIRGITTE KOLD INGWERSEN: BOG & IDE
DE KAMPAGNER VI HAR FÅET LAVET HOS ILKÆRGRAFISK, HAR HAFT GODE KONVERTERINGSRATER
De materialer (brochurer, pamfletter, plakater, POS-materialer, online kampagner m.m.) vi har lavet sammen med Bettina været nemme at forstå, og bruge – til stor tilfredshed for kunderne og vores butikker. Tiden, til at løse en opgave, er ofte knap - dette til trods, er den alligevel blevet løst til meget tilfredsstillende resultat og naturligvis til tiden.
Sætning der opforderer til at kontakte dig, men med vinkel på den kunde som du gerne vil have fat i via lige netop denne side, og dette eksempel
Uddyb lidt, hvad du mener en kundetyper, der sidder og kigger på denne side kunne få af udbytte ved at henvende sig til dig.