IlkærGrafisk ved, hvad der virker grafisk og visuelt...
Når I skal vælge medie, skal I først og fremmest tænke på, hvem modtageren er, og hvad I vil med jeres produkt. Hvis I ønsker fordybelse, skal I vælge et medie, hvor læseren har rum til fordybelse.
Hvis I ønsker korte budskaber, social interaktion osv. står digitale medier skarpest. 90% af befolkningen er i dag online det meste af tiden, og det er her I skal fange deres opmærksomhed. F.eks. som et facebook-opslag/annonce: ”Har du set vores nye katalog” eller et billede af katalogforsiden på Instagram med et link til kataloget.
Rum til fordybelse giver god mening, når vi taler tryksager. Her er tiden og roen til fordybelse og indsigt det vigtigste. Fordybelse kræver, at vi kommer væk fra de forskellige platforme som kæmper om opmærksomheden, og giver uro hos modtageren.
Der er stadig stor fremgang i tryksager, og kombinationen med det trykte og det digitale medie til at komplimentere hinanden er en optimal løsning.
TRYK
Det trykte medie giver modtageren tid til fordybelse...
- Reklamesaviser
- Kataloger
- Magasiner
- Profilbrochure
- Annoncer
- POS materiale
- Messe materiale
DIGITALT
Fang kundens opmærksomhed online med korte og præcise budskaber...
- Facebook opslag
- Facebook annoncer
- Banner annoncer
- Online kataloger med interaktivitet (se eks. HER)
- Instagram billeder der fanger
PRINTKLARE FILER
Ved små oplag kan I med fordel printe selv med færdige PDF-filer...
- Brevpapir
- Flyers
- A4 plakat
- Skema til udfyld (PDF)
- Hyldeskilte
- Prisskilte
Timeprisen ligger fra 595 kr.
– men du kan sagtens få en fast pris på din opgave!
Er du klar til at starte din opgave – eller?
Kontakt mig via formularen på kontaktsiden, eller tag et kig i mit portfolio, for at se hvilke opgaver jeg har løst for andre kunder.